The United PR1 Friends

This weblog is for Iranian,Tabrizian,Farzaneganian,pr1 friends. We've been friends since 4 years ago. About 33 people,with 33 quite different attitude to everything that gathered together.

Wednesday, May 10, 2006

برای زهرا فهمی

سالهاست که اینطوریم
هر وقت یه چیز خوبی داشتم از از دست دادنش می ترسیدم همیشه می دونستم که عید نوروز زود تموم میشه
هر وقت با یه آدم خوب آشنا می شدم و خیلی باهاش حال می کردم می دونستم که لحظه ی جدائی نزدیکه
.همیشه این موضوع عذابم میداد و لحظات خوب با اون آدم باحاله بودنو خراب می کرد
بعد یه مدتی تصمیم گرفتم این لحظه ها رو خراب نکنم و وقتی به آخر کار رسیدم بهش فکر کنم ...ولی وقتی
به اخر کار می رسیدم .. میدیدم که متاسفانه آمادگیشو ندارم و درست و حسابی بهش فکر نکردم
میدونید که وقتی به یه چیز مهم خوب فکر نشه بد می شه
جالبه که وقتی هم میدیدم که آخرش خراب شد ه هیچی راجع بهش نمی گفتم و نمی نوشتم چون دلتنگ می شدم.
و اینطوری خاطره هام از بین می رفتن.
این بارم دقیقا همین ط.وری شد . از اون وقتی که آقای عزتی اون پونصد تومنی پاره رو از جیبش در آورد
و خواست با من خشکه حساب کنه فهمیدم که عزتی هم از همون چیزاست متاسفانه!-- اونقدر از بین رفتن این خاطره ها برام سخته که اصلا نمیخام خاطره ای داشته باشم نمی خام ادم باحالی داشته باشم.. --از وسطای سال یادم افتاد که عزتی هم داره میره هااما برای اینکه لذتهام خراب نشن بهش اهمیت ندادم اما الان میبینم که بازم درست و حسابی بهش فکر نکردم حیف عزتی بود .عزتی آخر ادم باحال بود عزتی یه معلم هندسه نبود حتی معلم اخلاقم نبود ! عزتی یه چیز دیگه بود
عزتی از جنس خودمون بود خیلی خوب بود . ساده و صمیمی عین داداش ادم نه ولی در حد پسر خاله و پسر عمو بود
فکر میکنم کاش سال بعدم عزتی معلم ما بود ولی بالاخره سال بعد هم تموم میشه دیگه و سال بعد هیچ فرصت مناسبی برای خاطره سازی نیست.بچه ها روزای خوب مدرسه مون تموم شد.تا اینجا مدرسه باحال بود از اینجا به بعد مدرسه اون روشو به ما نشون میده
امکان نداره دیگه ایتقدر به ما خوش بگذره و هراتفاقی تنها و تنها تظاهر خواهد بود.
بچه ها دلتنگی ما تا چند روز دیگه از بین میره ولی نذارید همرامش یاد این روزا و یاد عزتی از بین بره.
عزتی بهترین نکته ی مدرسه __ بعد یونایتد بودن ما __ بود و بعدشم نعمتی
بچه ها خاطره هاتون طلا ن و عزتی ... حیفه فراموشش نکنید
اقای عزتی مطمئنم که شما هم ما رو فراموش نمیکنید آخه مگه میشه خاله شادی و ننه فرانکو بابا شبنمو کلاغو احمد جانو .. فراموش
کرد؟
راستی اقای عزتی... بازم که دیشب باباتو دیدم ایدا

8 Comments:

Post a Comment

<< Home