The United PR1 Friends

This weblog is for Iranian,Tabrizian,Farzaneganian,pr1 friends. We've been friends since 4 years ago. About 33 people,with 33 quite different attitude to everything that gathered together.

Monday, July 10, 2006

Italia Italia



این بار و من از فیفا عقب موندم ... اونم چون خاله ی من جلوی کامپیوترم خوابیده بود... اگه خاله ی فیفا هم جلو کامپیوتر فیفا می خوابید اونم عقب میموند... ولی اینا باعث نمیشن که من اعلام وجود نکنم

VIVA ITALIA ... complimenti a tutti italiani ... siamo la campione

و های لایت های بازی
ن1. اگه به جای بوفون حلبی هم می ذاشتیم تو دروازه لا اقل یکی ار اون 5 تا پنالتی رو می گرفت
ن2.این مرتیکه ی کرگدن ... گتوزو ... که البته خیلی هم آدم باحالیه ... ( من خودم 10 سال باش رفیق بودم) خجالت نمی کشی شورتتو تو زمین در می آری ؟ از این توتی یاد بگیر که روسری سرش میکنه
ن3. این ایتالیایی ها هم خوب بی عفت و بی کرامت بودن ما نمی دونستیم
ن4.می دونین چرا زیزو ( آره من با زیدانم 10 سالی رفیق بودم...)اونطوری شاخ زد تو شکم ماتراتزی ؟ میگن بش گفته بوده علی دایی
ن5. ما همین جا اعلام عشق و حال خودمونو از سقوط وقیحانه ی تیم مافیایی و مال خور و اه اه اه یوونتوس به سری
بی ...اعلام میکنیم ... می گن مال حروم خوردن نداره ...همینو می گن
ن6. آفتاب از کدوم طرف در اومده بود که ایتالیایی ها پنالتی گل میزدن ؟ زهرا فهمی چطوری ؟
ضمن تبریک به زیزو و بوفون عزیزم برای شما لحظات خوبی رو آرزو میکنم
قابل توجه برخی دوستان ... نستا بازیکن ایتالیاست و چون مصدوم بوده بازیش ندادن
سعی میکنم یه چند تا عکسم بذارم اگه نشد زحمت ده بو لینکه بیر باخین

4 Comments:

Post a Comment

<< Home