The United PR1 Friends

This weblog is for Iranian,Tabrizian,Farzaneganian,pr1 friends. We've been friends since 4 years ago. About 33 people,with 33 quite different attitude to everything that gathered together.

Thursday, March 30, 2006

اندر فرمایشات یه تیکه طلا..

با صلوات بر ممد و آل ممد!!
دوستان
من یه مدتی نبودم ... یه کم بیشتر از یه مدت
در این مدت داشتم با دوستان تلاشی می کردم در زمینه ی آموزش خط نا بینایان .. من بودم و سهراب بود و شهرام شب پره که اجرمان با خدا !!!اهم
بله همین 10 روز قبل بود که دوره ی این زبان تمام شد و ما یه مطلبی نوشتیمو تازه اون موقع بود که فهمیدیم کلاسو اشتباهی رفتیم.واون کلاس خط مورس بوده!! حالا بگذریم...
در این مدتی که ما نبودیم گویا یکی از برادران یا خواهران محترم با نام کلاغ پیدا شده که داره مشکوک می زنه
درسته که شبنم و فرانک گفتن که محلش نذاریم و الکی تریپ بی خیالی بیاییم که مثلا برامون مهم نیست ولی من دیگه خیلی خارش دارم البته فکر کنم این خارش از شیپیشام بباشه
بله من هم حدیسات خود را از این عزیز مجهول الهویه اعلام میدارم
1-استاد عزی!!
2- اسی! چون یه جایی اعلام کرده که با بنده نسبت داآشیت داره
3- چی لئوناردو داوینچی
4-اصغر( دااش کوچیکه ی من و اسی-تازه از زندون آزاد شده)
5-بن لادن(لادن چند بار گفتیم این بجه ات را تربیت کن
6-لین چان
به هر حال هر کسی که باشه بتر آدام ده چون از بنده با لفظ یه تیکه طلا یادکرده
شعرش هم خیلی توپه منم همین جا ازش تمنا می کنم خودشو معرفی کنه بذاره این بیماری پوستی فرانک درست بشه
راستی ای ممد کیه؟

9 Comments:

  • At 3/30/2006 8:10 PM, Anonymous Anonymous said…

    در پی افزایش انواع و اقسام موجودات زنده و غیره زنده، جاندار و بی جان مانند کلاغ و زاغ و مارمولک و وزغ و در و پنجره و... در این وبلاگ ،بنده با اعلام موجودیت مستقل، آمادگی خود را برای همکاری با جاسوسان سیا و کا.گ.ب و غیره ، و افشای حقایق پنهان و جنجال بر انگیز اعلام می کنم. زنده باد کنه! زنده باد فضولی! زنده باد جاسوسی! منتظر اعلامیه های بعدی باشید!

     
  • At 3/30/2006 10:20 PM, Anonymous Anonymous said…

    بچه ها!خواهشا بعد مطلب شادی چيزی
    ننويسين تا اگه كسی مثلا استاد يا بابام
    -شبنم- خواست يه سری به وبلاگ بزنه
    چشمش به اين شعر مام بيفته!

    __________________________________

    بعدشم عمممممممممممممممممممرا
    اگه شعر به اين باحالي رو استادتون گفته
    باشه!خودم شاهدم كه اين استادتون اون
    موقع هام كه بچه بود ، بلد نبود
    "اتل متل توتوله" رو بخونه حالا چه برسه
    به شعر گفتن.الكی كه نيست! شعره!اونم از
    !!! نوع چارت و پارت
    بعدشم اين ممد! لازم به ذكر كه اين ممد
    همون زاغ وبلاگتونه كه هرازگاهی هم
    ناشناس كامنت ميذاره وگاهی هم كه
    شيطونيش گل ميكنه،خودش رو جاي اين
    !و اون جا میزنه!من بهش ميگم داداش
    اين از وقتي مارو ديد،اينجوری شد!ما
    آبجي بزرگشيم.اولها خجالت ميكشيد،مارو
    كه ديد استعدادش گل كرد!!!
    مگه نه ممد؟
    راستي خودمونيم ها
    كلاغ بنيانگذارشده !هرروز بيشتر از
    ديروز!!!يه كم ديگه مونده تا جهاني
    بشه،درصدد هستم كه اين كنه رو
    !هم به عنوان آبجی خودم منسوب كنم

    چقدركه من تو اين وبلاگ فك و فاميل
    !!!دارم

     
  • At 3/30/2006 10:21 PM, Anonymous Anonymous said…

    آبجي الاغ رو يادت رفت !!!

     
  • At 3/31/2006 1:34 PM, Anonymous Anonymous said…

    خاله الان کار دارم ،دارم ميرم بيرون
    بعداً درمورد خودم مينويسم .
    راستی استاد فعاليتش تو وبلاگ زياده از نفس ميفته بابا!!!

     
  • At 3/31/2006 1:36 PM, Anonymous Anonymous said…

    خاله الان کار دارم ،دارم ميرم بيرون
    بعداً درمورد خودم مينويسم .
    راستی استاد فعاليتش تو وبلاگ زياده از نفس ميفته بابا!!!

     
  • At 3/31/2006 2:55 PM, Anonymous Anonymous said…

    ممد جان شماره ي اون چشم پزشكی رو اط بابام-شبنم-بگير لازمت ميشه
    دوتا دوتا كا منت ميذاري
    !!!چه خبره؟؟

    راستي جماعت اين استاد قشنگه عضو نبود فعال تر بود!!!نه؟؟؟؟

     
  • At 3/31/2006 4:06 PM, Anonymous Anonymous said…

    شمارهء مال تو که بيشتر از ماله منه داداش
    سه سه تا ميذشتی.

     
  • At 3/31/2006 11:06 PM, Anonymous Anonymous said…

    بسه ديگه شايد مردم بخوان نظر بدن

    زشته اين همه دعوا،بابام بهم ياد داده

     
  • At 4/01/2006 3:06 AM, Anonymous Anonymous said…

    صلح مصلحانه تره!!! عيسی به عشق خود ممد به آل خود

     

Post a Comment

<< Home