The United PR1 Friends

This weblog is for Iranian,Tabrizian,Farzaneganian,pr1 friends. We've been friends since 4 years ago. About 33 people,with 33 quite different attitude to everything that gathered together.

Saturday, July 15, 2006

الهه عشق روزت مبارك

طفلي غنوده در بر من بيمار
با گونه هاي سرخ تب آلوده
با گيسوان درهم آشفته
تا نيمه شب ز درد نياسوده
***
هر دم ميان پنجه من لرزد
انگشت هاي لاغر و تبدارش
من ناله مي كنم كه خداوندا
جانم بگير و كم بده آزارش
***
گاهي ميان وحشت تنهايي
پرسم ز خود كه چيست سرانجامش
اشكم بروي گونه فروغلطد
چون بشنوم ز ناله خود نامش
***
اي اختران كه غرق تماشائيد
اين كودك منست كه بيمارست
شب تا سحر نخفتم و مي بينيد
اين ديده منست كه بيمارست
***
ياد آيدم كه بوسه طلب مي كرد
با خنده هاي دلكش مستانه
يا مي نشست با نگهي بي تاب
در انتظار خوردن صبحانه
***
گاهي به گوش من مي رسد آوايش
ماما" دلم ز فرط تعب سوزد "
بينم درون بستر مغشوشي
طفلي ميان آتش تب سوزد
***
شب خامش است و در بر من نالد
او خسته جان ز شدت بيماري
بر اضطراب و وحشت من خندد
تك ضربه هاي ساعت ديواري
***
فروغ فرخزاد