The United PR1 Friends

This weblog is for Iranian,Tabrizian,Farzaneganian,pr1 friends. We've been friends since 4 years ago. About 33 people,with 33 quite different attitude to everything that gathered together.

Sunday, June 19, 2005

هنوزم امیدی هست؟

3 Comments:

  • At 6/19/2005 3:33 PM, Anonymous Anonymous said…

    همیشه امیدی هست...همیشه

     
  • At 6/20/2005 10:54 AM, Anonymous Anonymous said…

    ta omid be chi begi!

     
  • At 6/20/2005 10:58 AM, Anonymous Anonymous said…

    تقلب در انتخابات با اجازه امام زمان بود


    طنز



    بسم الله الرحمن الرحیم

    این نامه را برای ملت می نویسم تا شاید چشمانشان باز شود و درک کنند که ولایت امام خامنه ای همان ولایت 14 معصوم است و ادامه همان راه و روش است. من یکی از افرادی هستم که با افتخار می گویم که در گروه عقبه های تقلب در انتخابات شرکت کردم. من سرباز کوچک تقلب در انتخابات بودم.

    برای دین و نظام لازم می دیدم تقلب را ( که واجب شرعی است) انجام بدهم. مردم درک نمی کنند ولی تمام اسلام و مذهب شیعه همین انتخابات و رهبری حضرت مقام معظم له است. چگونه افراد ضد نظام و ضد حکومت باید رئیس جمهور بشوند. چرا مردم فکر می کنند جوانان شهید شدند برای آزادی و حقوق ملت؟ خیر، جوانان شهید شدند که بعد از امام خمینی ، حضرت امام خامنه ای ( ع) ولی امر مسلمین جهان حکومت کند. این مردم چشم تاج ولایت و لباس سلطان دین را بر تن رهبر نمی پسندند.

    معین این عنصر استکبار با افراد سنی مذهب نماز می خواند. تقلب در رای معین، یک خدمت به حضرت فاطمه زهرا بود. سفارت ایران در خارج تحت تاثیر عوامل خود فروش قرار گرفت و معین را با رای بالا نفر دوم نشان داد. ولی این فرزندان خیلی خوش اخلاق ( سفارتی ها) فقط برای اینکه سخنان و رفتار آنها در خارج شنیده می شود مجبور به رعایت ظاهری انتخابات بودند. باید توبه کنند زیرا حتی شمارش رای معین گناه است. کاش مردم ایران بیشتر نماز جمعه حسنی را گوش می دادند تا به راه راست هدایت بشوند.

    اقای قالیباف که خود نامه به خاتمی نوشته بود و قلبش خون بود چرا با اصلاحات همصدا شد!! چرا ازادی و دموکراسی گفت؟ فدائیان رهبر مجبور شدن با سرداران سپاهی صحبت کنند و نامه به سردار سرتیپ قالیباف بنویسند که شما هم از خاتمی اصلاح طلب تر شدید !! قالیباف در نظر سنجی ها نفر سوم بود که با تیر های فرشتگان موفق شدیم ایشان را نیز برای این اعمال غربزده کاهش رای بدهیم. خداوند و امام زمان این عبادت (( تقلب در رای)) را از ما بپذیرند. بزرگترین عبادت که بیشتر از 100 سال ثواب دارد افزایش رای دکتر معصوم و مظلوم (( احمدی نژاد)) را از نیم میلیون به بیشتر از 5 میلیون افزایش دادیم. اگر امروز ایات نازل می شد شاید آیه می آمد که ما در شب انتخابات بر دل مومنان اینچنین الهامات خود را نازل می کنیم.

    کسانی که فکر می کنند این عمل تقلب اصول دین نیست و ما وظیفه شرعی را بد عمل کردیم برانداز و منافق هستند و انشاءالله کور بشن و بعدا در وبلاگ هایشان کامنت فحش ( گاهی همین فحش خواهر و مادر نیز بهترین عبادت اینترنتی است) قرار می دهیم. سربازان اینترنتی ما مستقیم به خط اقا آنلاین هستند و درد دل اقا را بر روی کامنت ها نشان می دهند. این معین غیرت شیعی ندارد. دموکراسی چی است که شعار می دهد؟ 8 سال دولت اصلاحات نفرین خدا بود، 8 سال بابت گناه خدا عذاب دردناک ابطحی و گنجی را بر ما وارد کرد که ما باید همگی توبه کنیم. اگر حضرت ناطق نوری همان کار امروز برای احمدی نژاد ( تقلب) را می کردیم، مردم ضد انقلاب نمی شدند. ما دین هستیم. ما اسلام هستیم. ما مردم ایران هستیم. تقلب در انتخابات برای ما کوچکترین خدمت به اقا است. این برادران بسیجی و دوستان با ما همصدا شدند، خدا از ایشان قبول کند. اقای کروبی می خواهد از ما شکایت کند، رهبر معظم اقای خامنه ای خود به ما فتوا دادند، اگر هم نمی دادند خود می دانیم که با هر وسیله باید نظام را پاسداری کرد و نظام یعنی تاج ولایت. اقای کروبی بیت رهبر را آلوده نکند. این افراد نجس نباید وارد بیت بشوند. سر حضرت امام خامنه ای (بدون ره ) به سلامت باد، صدتا خون کاظمی قربانی می کنیم. این دموکراسیها درک نمی کنند که نظام ولایت رهبر معظم یعنی مستقیم با امام زمان آنلاین شدن. ما اول و آخر دموکراسی هستیم، ما خودمون متولد و کرم دموکراسی هستیم. ازادی در ایران بهتر از تمام دنیا است و اگر مرزهایمان را باز کنیم از اروپا و آمریکا مردم میلیون میلیون به ایران پناهنده می شوند زیرا قدرت و بینش رهبری باعث گسترش عدالت اسلامی است. تمام غربیان آرزو می کنند که در ایران زندگی کنند. تمام متفکرین و مغز ها خارجی می خواهند در ایران خدمت کنند. شما مردم ایران چرا این چیز ها را نمی دانید؟ این محسن کدیور که می گوید رهبر 80 درصد قدرت را در دست دارد. برای رهبر ((معظم)) انقلاب 80 درصد هم کم است. مگر امام زمان را باید 80 درصد قدرت داد؟ این چه حرفهایی است! چرا نمی گوید که قدرت مجلس ششم و دولت بوده است که با 20 درصد قدرت مملکت را نابود کردند. به ارزش های نظام نباید توهین کرد. ارزش نظام یعنی ذوب شدن. چرا نباید دانشجوی گمراه را کتک زد؟ کتک زدن دانشجویان یک عبادت است. دانشجویان آدم نیستند. شما ها هم آدم نیستید. باید کمی با سخنان شما بسازیم و سازش نشان بدهیم ولی در اولین فرصت با اجازه اقا و با سخنان شیرین رهبری آنچنان سیلی می زنیم که بلند نشوید. شما چرا دنبال مشروعیت نظام هستید؟ ما نه فقط تقلب بلکه تمام ایران را بمب و به آتش می کشیم که برای نظام مشروعیت بسازیم. مگر امام زمان مشروعیت می خواهد که نماینده مستقیم ایشان باید برای ولایت مشروعیت بخواهد؟

    اخطار می کنم به مردم ایران، شما با رای به معین و امثال معین همگی برانداز هستید. دکتر حضرت برادر حسین شریعتمداری جواب شما را داد. ای مردم بی شعور گوش کنید به سخنان اصحاب ولایت، ایشان نوشتند

    ما گروههای برانداز را بدون کمترین ترحم قلع و قمع خواهیم کرد. ای مشارکت، ای مجاهدین انقلاب و ای ملی مذهبیان شما همگی برانداز هستید و اگر نبود صبر و ترس ما از مردم گمراه و مادی پرست امروزی! تمام براندازان را به قتل می رساندیم تا دل اقا خنک شود. چرا شما به فکر دل اقا نیستید؟

    ما با این تقلب مرگ اصلاحات را نشان دادیم تا دیگر برای ما ازادی و دموکراسی نگویند. تمام این احزاب، احزاب فساد هستند و مرتد شدند. این سحابی و یزدی بدتر از مرتد و منافق هستند و حیف کلمه ایی وجود ندارد تا بتوانیم اندازه ارتداد و ملحد بودن آنها را بیان کنیم. این افراد نماز نمی خوانند و اگر هم نماز بخوانند می دانیم که نماز بدون اعتقاد به سلطنت ولایت فقیه باطل است و گناه کبیره محسوب می شود. این خانم های طرفدار دموکراسی و حقوق بشر فاحشه هستند و با مردان نامحرم زنا می کنند. ما سردار قالیباف را برای سخنان بی ربط زمین زدیم و هاشمی تمام این عبادت بزرگ ( تقلب) را می بیند و اگر همکاری نکند نخواهیم گذاشت که رئیس جمهور بشود و تمام کثافت کاریهای ایشان را در کیهان، جمهوری اسلامی و رسالت منتشر می کنیم. باید جناب دکتر احمدی نژاد رئیس این جمهوری بشود.

    در پایان خدا را شکر می کنم که قدرت تقلب در انتخابات را بر ما واجب کرد و توانستیم به مردم نشان بدهیم که قدرت نماینده امام زمان بیشتر از 20 میلیون رای معنا دارد. افرادی که برای مجلس رای نیاوردند ( هاشمی و کروبی) را بهترین انتخاب قرار دادیم. با تقلب در رای و نام احمدی نژاد انتقام 8 سال را یکجا از مردم گرفتیم. این رحمت الهی بدست ما بود و از دوم خرداد یاد گرفتیم که سربازان خدا باید وارد عمل بشوند و دوم خرداد هیچ وقت تکرار نشود. این حکومت پهلوی نیست که برای آزادی باید قیام کرد. درک کنید و بفهمید که حضرت مقام معظم نماینده امام زمان است و مخالفت با امام خامنه ای ، مخالفت با خدا و با امام زمان است. ما حقایقی را می دانیم که دیگران نمی دانند. حضرت امام خامنه ای نوشتار کتبی از امام زمان دارد که اگر علیه ایشان مردم و دانشجویان قیام کنند، این نوشتار و دستخط امام معصوم را منتشر خواهیم کرد. 8 سال احمدی نژاد و بعد هم 8 سال حداد عادل رئیس جمهور می شود.



    خدا این ملت نادان را که تحریم کردند و به افراد منحرف و برانداز رای دادند هدایت کند و اگر قابل هدایت نیستند نابود گرداند. تا انقلاب مهدی تاج اقا و سر اقا ماندگار است. 15 سال زمانی نیست و انشاءالله 4 بار این 15 سال تکرار شود.



    آمین یا رب العالمین

    سرباز انتخاباتی اقا

    اصغر سواد باشی

    مسئوال بسیج عقبه ها



    2 نوشته شده در يکشنبه بيست و نهم خرداد 1384ساعت 3:24 توسط حسین خداداد

     

Post a Comment

<< Home