The United PR1 Friends

This weblog is for Iranian,Tabrizian,Farzaneganian,pr1 friends. We've been friends since 4 years ago. About 33 people,with 33 quite different attitude to everything that gathered together.

Thursday, January 18, 2007

من پیش دانشگاهیم

میخوام جیغ بکشم
میخوام مسخره بازی در بیارم
میخوام ورزش کنم
میخوام لاغر بشم
میخوام چیزی غیر از"خوردن" تفریحم بشه
میخوام بخندم
میخوام همه ی زندگیم تو هاله ای از ابهام نباشه و چیزایی که برا دیگران مهمن برا منم مهم باشن
میخوام موسیقی رو با صدای بلند گوش بدم بدون اینکه یکی بیاد بگه کمش کنم
میخوام برقصم
میخوام داد بزنم
میخوام هرجا میرم همه به چشم یه آدم جدی و درسخون و سربه زیر و مودب و موقر بهم نگا نکنن
میخوام راحت باشم
میخوام بابامو بغلش کنم و بهش بگم که چقد دوسش دارم
میخوام از حرف زدن و تو جمع مطرح شدن خجالت نکشم
میخوام منم بتونم دروغ بگم، منم بتونم حاضرجوابی کنم
میخوام مثل اون وقتا با فرانک و زهرا بحث فلسفی کنم و موضوع کلی برام مهم بشه و احساساتی بشم
میخوام هرکی از راه میرسه عوض حالمو پرسیدن رتبه ی سنجشمو نپرسه، همون وقتی که در مورد قیافه م و رنگ مانتوم نظر میدادن یا اصلا هیچی نمی گفتن بهتر بود!

آره خوب من پیش دانشگاهیم، ولی چه ربطی داره؟ من مخوام!

6 Comments:

  • At 1/18/2007 11:52 PM, Blogger Elshan said…

    !یک اعتراف
    دلم برا همتون تنگ شده...وقتی اینو می گم نه دارم سرکارتون می ذارم نه دارم شوخی می کنم
    دلم برا همه تنگ شده...حتی برا خودم
    با همه هستم ولی با هیچکی نیستم
    حالم بده

     
  • At 1/19/2007 8:39 PM, Anonymous Anonymous said…

    تو رو خدا بسه

     
  • At 1/19/2007 11:08 PM, Blogger Elshan said…

    با منی؟

     
  • At 1/20/2007 12:33 PM, Anonymous Anonymous said…

    عزیز من بکن این کارا رو کی جلوتو گرفته؟
    یه مدت اگه بگی رتبه ی سنجشت ربطی به کسی نداره،دیگه کسی حالتم نمیپرسه ولی در عوض راحت میشی
    در ضمن اگه بخوای میتونی منو بغل کنی اینکه دوستم داریو خودم اینجا خوندم
    :D

     
  • At 1/20/2007 6:00 PM, Anonymous Anonymous said…

    hala ferina rotbeye sanjeshet chand shode?:D

     
  • At 1/22/2007 7:38 AM, Anonymous Anonymous said…

    salam,
    khoobi?. baba rahat bash harkari delet mikhad bokon, faghat barat zarar nadashte bashe...
    be maham sari bezan be rofaghaye ghadim.
    shado sarboland bashi.

     

Post a Comment

<< Home