The United PR1 Friends

This weblog is for Iranian,Tabrizian,Farzaneganian,pr1 friends. We've been friends since 4 years ago. About 33 people,with 33 quite different attitude to everything that gathered together.

Sunday, April 16, 2006

چهارشنبه سوری

چهار شنبه سوری

به جون امیر علی دوسِت دارم

از الان یاد بگیر همه چی رو به شوهرت نگی
من نمیدونم بلیطامون مال چه ساعتیه اون وقت این زنیکه از کجا می دونه

این تو فامیلشون هم همین جوریه با هیچ کس راه نمیره گفت بریم دبی گفتم چشم


من از کجا بدونم شما تو این خونه چی کار دارین؟


تا زنه تنها میبینن می خوان همه جوره اذیتش کنن

دارم می رم آرایشگاه میشه زنگ بزنم از شوهرم اجازه بگیرم؟

اخه تو از کجا میدونی؟ -بو شو می ده

یه بار نشد خودشون بیان دنبال این بچه

از تو یخچال کالباسی چیزی بر دارین بخورین



به جون امیر علی دوسِت دارم

5 Comments:

Post a Comment

<< Home