The United PR1 Friends

This weblog is for Iranian,Tabrizian,Farzaneganian,pr1 friends. We've been friends since 4 years ago. About 33 people,with 33 quite different attitude to everything that gathered together.

Thursday, July 26, 2007

why?

اخه چتون شده؟چرا همه اينطوري شدن؟
فرانك كه ديگه عضو نيست
شبنم با 360 حال ميكنه
استاد فيلتر شده
الشن هم تنها در حد لوگو عوض كردن
بهناز فقط نگرانه
كلاغو احمد كامنت ميذاشتن كه اونم تعطيل
زهراف هنوز به جوابش نرسيده كه چرا هيشكي تو وبلاگ مطلب نميذاره
سوناز نشاط فرزانه زهرا ه عضو افتخارين
شرط مي بندم نغمه تا حالا وبلاگو نديده
لادن كلاسش به اين لوس بازيا نميخوره
مهسا ج در حال تجارت ان لاينه با لينك هري پاتر
سميرا چتو ترجيح ميده
مريم ب اصلا مودم داره؟
بقيه ي بچه ها لابد يونايتد نيستن
منم كه كي بود ندارم
خب كركره شو بكشين پايين ديگه
تعطيل

18 Comments:

  • At 7/26/2007 10:43 AM, Anonymous Anonymous said…

    why?

    man passworde bloggeram nis :D nemitunam vared sham
    vali ...
    mibinin cheghad pir shodim?

     
  • At 7/26/2007 11:56 AM, Anonymous Anonymous said…

    man use am yadam rafte,hal beshe... hatman

     
  • At 7/26/2007 11:59 AM, Blogger Zahra said…

    kheili tond rafti man e khoshbakht hanuz fonte farsi nadarm
    shoma ha ap konid maham miam
    dar zemn bezar in natayeje lanati ro bedan bebinim che khaki bayad berizim ro saremun

     
  • At 7/26/2007 12:59 PM, Blogger KHALE Shadi said…

    az ghaza ta natayejo nadadan vaght darim!

     
  • At 7/26/2007 1:23 PM, Anonymous Anonymous said…

    natayejo ke bedan dige hamdigaro nemishnasim .. gheyre ine?

    shadi man chan ta post taghriban hazer daram .. yani chan ta ax .. mitunam bedam yekitun bezarin .. ya user jadid behem bedin ya ye mojeze ke gmailam kar kone

     
  • At 7/26/2007 5:12 PM, Blogger KHALE Shadi said…

    manam mese to fek mikonam mahsa vali joraat nadaram harfamo begam chon hame jebhe migiran ghablan tajrobasho daram. usere jadid khube ba elshan harf bezan ... .rasty to hanuzam minvisi mahsa jf fek mikardam f tamoom shode

     
  • At 7/27/2007 6:24 PM, Anonymous Anonymous said…

    شادی از دست من عصبانی نباش
    من اون موقع ها که شما به وبلاگ سر نمی زدید آپدیتش کردم
    اگه الان نمی بینی به این خاطره که بعد از مرثیه ای که گذاشتم زد به سرمو همه ی پستامو پاک کردم
    می دونی
    دیگه حوصله ندارم بگم بیاید این کارو بکنیم،اون کارو بکنیم
    بعد بیفتم دنبال بچه ها
    آدم برای این همه انرژی گذاشتن احتیاج به دلیل داره
    حتی برای نوشتن توی وبلاگی که متعلق به همه ست
    من اون موقع که هر کسی تو خودش بود
    ازتون کندم
    حالا 6 ماه گذشته و تازه فهمیدید
    تازه اومدید میگید ای وای چی به سر یونایتد اومد؟چرا وبلاگ آپ نمیشه؟
    ولی نخواهید فهمید که چی کار کردید
    !!!یا چی کار نکردید
    یه روزی حتی به خاطر انرژی که سابقا برای این حرفا گذشتم شرمنده ی خودم شدم
    شرمنده ی خودم که احتیاج به یه دوست داشتم اما کسی نبود
    دوستای خوب تو شرایط سخت خودشونو نشون میدن دیگه نه؟
    نمی تونید سرتونو از زیر برف در بیارید و بگید حالا همه چیز مثل قبله
    می دونم که این احساس تو هم لحظه ایه و در اولین بزنگاه بعدی همه چیز رو فراموش خواهی کرد
    ...به این نمیگن دوست شادی
    http://blog.360.yahoo.com/blog-1bqrYtMic6db6ERlGkKyeBCxEgi4d5tP?bid=22&yy=2007&mm=3
    (این مربوط به روزای آخر اسفنده)

    به هیچ وجه قصد بحث کردن ندارم
    جنجال هم نخواستم به پا کنم
    دیگه گذشته رفته
    فقط از من گله نکنید
    هر چی بوده از جنس محبت بوده و نه وظیفه
    و حالا هم به راحتی میشه ازش گذشت
    به راحتی

     
  • At 7/28/2007 3:44 PM, Blogger Zahra said…

    be khatere hamin mohabate bi chunocherast ke az hame mahbub tari az hame dust dashtani tar kesi ro nemishnasam ke toro dust nadashte bashe

     
  • At 7/28/2007 3:55 PM, Anonymous Anonymous said…

    منتظر این لحظه بودم. این لحظه که این جمله ها بالاخره به دست شبنم نوشته میشدن.
    نمی دونم
    قشنگیا به چشم همه اونقدر که انتظار میره قشنگ نمیاد
    ما از یه دوره ای گذشتیم که باید "من" هامون می گفتن که چقد دلشون میخواد "ما" بشن
    ولی افسوس که "ما" برای من هم دیگه معنییی نداره
    فقط یه جمله ی زشت دیگه اینکه: حق داری شبنم

     
  • At 7/28/2007 4:08 PM, Anonymous Anonymous said…

    یه چیزی یادم رفت بگم
    شاهگلی و ایروبیک رفتن بدون تو لطفی نداره شبنم
    نمی دونم کجایی ولی خسته شدم از اینکه برم ایروبیک و کسی نباشه که برگشتنی چیزایی بگه که بیشتر از یه کتاب قشنگ باشه
    فقط اینو می دونم که تو این دنیا کسایی هم وجود دارن که تو بیشتر از اونی که فکر میکنی براشون مهمی
    قشنگیات بیشتر از اونی که فکر می کنی براشون قشنگه
    اینکه خودشون نمی تونن قشنگ بشن خوب... یه چیز دیگه ست.
    ولی کسایی هم هستند که از اینکه تو خودتو ازشون دریغ می کنی ناراحتن.

     
  • At 7/28/2007 4:18 PM, Anonymous Anonymous said…

    همیشه از اینکه همیشه برای این همه انرژی گذاشتنت رو کارای جمعی دلیلای محکمی داشتی، یه جورایی بهت حسودیم
    میشد
    کم کم داشتم ازت یه چیزایی یاد می گرفتم
    ولی من شاگرد خوبی نبودم
    نه شبنم نمی شه ازش گذشت
    حداقل "به راحتی" نمی شه.

    اه بازم چرت گفتم

     
  • At 7/28/2007 5:25 PM, Anonymous Anonymous said…

    united? ... ta unjayi ke man yadam miad in unitede tu zehnemun un lahze ke be khatere karaye ma ezzati moakheze shod va un lahze ke dustan ja zadan ... age hamun vaght nafahmidim ke eshtebah mikardim, faghat khodemuno gul zadim

    shabnam ... fek nakonam kesy ejaze dashte bashe az daste to asabani bashe ... (az tarafe khodam migam) az daste khodemun shayad asabany bashimo sare to khali konim

    va amma enerzhi ... ras migi shabnam .. ras migi ...

     
  • At 7/28/2007 6:06 PM, Anonymous Anonymous said…

    میدونید.....یونایتد برا من چیزی بود که از همون اولشم نبود...یعنی تو نبودنش اظمینان داشتم.....واز اولش هم خودمو قاطیش نکردم......و حالا هم ازنبودنش ناراحت نیستم....چیزی که باعث حرکت من شد.....شبنم نبود ....با اینکه هم خیلی دوسش دارم و برام محترمه...به عنوان آدمی که بیشتر از هر کسی احساس مسئولیت میکرد.....وبا کمک استعدادهای ذاتیش...تونست تو اون مدرسه ای که هرکس ساز خودشو میزد....یه جور هماهنگی ایجاد کنه...و از چند تا نت بی معنی....یه قطعه آهنگ قشنگ....هرچند ناتمام...درست کنه....نمیشه تشکر نکرد...و تحسینش نکرد....شبنم....به نظر من آدمیه بسیار مسلط..اول به خودش و بعد هم به بقیه...و من این درجه از صبر و تسلط رو تو کمتر کسی دیدم....اون چیزی که به من حرکت داد....و انگیزه داد برای کلاغ شدن....برای شعر گفتن.....یه معلم خوب بود...که مطمئنم تو هر شرایطی میتونست اون تاثیر رو روی من بذاره....واین منحصر به کلاس ما نبود......من تو این چند سال تنها ناظر این یونایتد بودم.... و هرگز این هماهنگی رو به معنای واقعیش باور نکردم...و از این بابت هم خوشحالم......هرچنداین یونایتد برای من از همون شنبه که همه به طرز خیلی جالبی قول و قراراشون رو یادشون رفت...ونمیدونم چی شد یهو کلاس پر شد؟ خودشو به من نشون داد
    و از یه چیز هم به خوبی مطمئنم... و اون این که اگه دوباره سه آر یک برگرده وبشه پشت کنکوری...همه چیز دوباره تکرار میشه...همه چیز

    شبنم به خاطر زحمات و مسئولیت هایی که مطمئنا فقط از روی محبت و علاقه وعشق متقبل شدی متشکرم....از این که تو این چند سال تونستی کاری رو که شاید خیلی ها از پسش برنمیومدن انجام بدی.....امیدوارم......همیشه همونطور باشی که هستی

    درضمن...آخه پستی باید باشه تا من کامنت بذارم.....مگه نه شادی؟
    من همکاریم با این وبلاگ تموم نشده....وتا جایی هم که احساس کنم میتونم سعی میکنم تو به راه انداختنش کمک کنم....البته اگه دوباره یونایتدی باشه.... دوباره بچه هایی که بخوان با هم باشن

    متشکر


    یوزر و پسوردم یادم رفته بود...شرمنده

     
  • At 7/29/2007 12:02 AM, Blogger KHALE Shadi said…

    من خجالت ميكشم كه بگم از دوستي فقط حال و حولشو ميخام ...از اولشم اينطور بودم هر كاريم كه خلاف اين بوده محض خواهي نشوي رسوا همرنگ جماعت شو و تحت تاثير يا از ترس بچه ها بوده خب اينكه ما بگيم شرمنده هيچيو عوض نميكنه گرچه ميگم... شبنم شرنده ولي ما نميدونيم چي مي خاهيم يعني من نميدونم هدف از دوستي و يونايتد چيه كلا ادم عميقي نيستم و ساده ترين جواب به اين سول كه هدف يونايتد چيه همونيه كه من بش رسيدم...حال و حول لات بازي .ولي شبنم من يكي خيلي دوستت دارم نه مثل فرينا مثل خودم ادم نميشم همونطوري احمقانه و سطحي دوستت دارم اون روز شنبه يونايتد من زياد طوريش نشد چون ما بازم لات بازي كرديم نه؟ شبنم من خيلي احمقم؟ فرينا خيلي چرت گفتم؟ شرمنده

     
  • At 7/29/2007 12:48 PM, Anonymous Anonymous said…

    من خیلی ممنونم بچه ها
    بذارید منم اینو اعتراف کنم
    که نمی تونم وانمود کنم که عمیقا دوستون ندارم
    :)
    شاید یک روزی که همه بودن و حوصله داشتن وبراشون مهم بود،راجع به گذشته حرف بزنیم فقط با این هدف که اشتباهاتمونو تکرار نکنیم..پیش از همه خودم
    ;)

     
  • At 7/29/2007 10:23 PM, Anonymous Anonymous said…

    khob man ta hala hamishe mikhondam o hichi nemigoftam!
    shayad bara inke harfe mohemi bara goftan nadashtam!
    vali alan mikham begam.....
    to ro khoda biayn doare united shim! in 1 mahi ke gozasht behtarin forsata boood vali.....
    heyf ke unitedemon kheili zoood az ham pashid!
    vali khob bazam mishe dorostesh kard!
    dooor az janjale madrese va ...
    fek konam hame ham hamino mikhan!hame ham motavajehe eshtebahamon shodim!
    age unitede ma united bood o monde boood konkooro in chiza nemitonest jelosho begire..heyf!

     
  • At 6/22/2018 11:48 AM, Blogger Unknown said…

  • At 8/17/2021 4:13 PM, Blogger fgthtyhsrty said…

Post a Comment

<< Home